loading
attention
Du har tastet feil kode Kontakt kundeservice »
Glemt koden Abonner på magasinet
annonse
NUMMER TO I VERDEN: Bare finnene har vært før Norge når Würth åpner sin døgnåpne og selvbetjente butikk.

Selvbetjent og døgnåpen Würth-butikk

/ 2017-11-20 14:33:35

Den første WüCon selvbetjente og døgnåpne butikken er plassert rett ved siden av Würth på Økern.

Videoen over er Würths egne presentasjon av nyvinningen.

Markedssjef Kari Helene Hagen sier at dette er enda et tiltak Würth Norge setter i gang for å gjøre det enklere for fagfolk å gjøre en god jobb.

Et tverrsnitt av Würths sortiment er representert, som for eksempel verktøy, festemateriell, kapp og slip og bor, kjemi og HMS. Vareutvalget skal analyseres med jevne mellomrom, og tilpasses behovet.

Ubemannet

–  Vi håper både nye og eksisterende kunder vil ha stor nytte av 24-timersbutikken, kommenterer Hagen.

Würths containerbutikk er ubemannet, og fagfolk som for eksempel rørleggere bruker utlevert nøkkelkort fra butikken for å låse seg inn og for å registrere varer for betaling. Alt er planlagt og gjennomtenkt, og flere enn 400 artikkelnumre er på plass. Når du sjekker ut, kan du også registrere hvilket prosjekt varene skal registreres på.

Slik virker det

Døren låses opp med kort, og varene legges i pose. Produktene er merket med RFID-etiketter, slik at det blir automatisk registering av varer når man forlater containeren.

– Skjermen kan brukes til merking av ordre med navn eller prosjektnummer, forklarer den entusiastiske prosjektlederen Are Sparby.

– Det er ikke nødvendig å skanne inn alle produktene, det er bare å klikke ok to ganger så er det rett ut på jobb igjen, forteller Sparby.

Gode erfaringer

–  Vi har erfaringer som viser at det er behov for en døgnåpen selvbetjeningsbutikk. Det er mange dyktige fagfolk på jobb både dag og natt. De skal ha valgmuligheten, alle har ulike behov, og vi tilpasser oss markedet. Dette er et fint tilskudd til Würths øvrige tilbud.

Norge er det andre lander det internasjonale Würth-konsernet tilbyr tjenesten i.

– I Finland har det gått bra og vi gleder oss over å kunne tilby denne tjenesten for våre mange kunder i Norge, sier Sparby.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

ABONNER på magasinet
annonse
annonse
annonse
annonse
annonse
annonse